Veelgestelde vragen:
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? -
Blomm streeft ernaar om binnen 10dagen je bestelling bij je thuis te krijgen. Haast? Geef dat aan bij je bestelling & er wordt vaart achter gezet. VEEL HAAST? GEEF DAT BIJ ‘OVERIGE OPMERKINGEN’ AAN EN ER WORDT VAART ACHTER GEZET!
- KRIJG IK EERST EEN ONTWERP TE ZIEN VOORDAT IK BETAAL? -
Jazeker! Je krijgt eerst per mail een digitale opzet toegestuurd. Deze opzet vormt de basis van het kunstwerk. Na jouw akkoord & betaling gaat Blomm er mee aan de slag.
- WAT VOOR FOTO('S) ZIJN GOED TE GEBRUIKEN VOOR EEN KUNSTWERK? -
Kies bij voorkeur een rustige en duidelijke foto. Het liefst een scherpe foto met zo’n hoog mogelijke resolutie.
- IK WIL GRAAG MEER DAN 1 FOTO TOEVOEGEN, IS DAT OOK MOGELIJK? -
Dat kan tot max 6 foto’s. Stuur je foto’s naar info@studioblomm.nl met je wensen en er wordt een digitale opzet van de collage gemaakt.
- WAT VOOR FORMAAT KAN IK KIEZEN? -
In principe is alles mogelijk, zolang de resolutie van de foto het toelaat. Denk ook aan waar je het wil hangen: grote muren vragen om grote werken. Een foto op het nachtkastje juist niet. Kijk voor een overzicht van de prijzen hier.
- KAN IK OOK EEN CADEAUBON GEVEN? -
Blomm verstrekt inderdaad cadeaubonnen. Stuur een mail met je adresgegevens & gewenste bedrag naar info@studioblomm.nl en de bon wordt naar je toegestuurd. Op de cadeaubon staat een unieke code die de gelukkige ontvanger bij zijn/haar bestelling kan opgeven.
- KAN IK EEN VOORKEUR VOOR KLEUR OP HET KUNSTWERK AANGEVEN? -
Geen probleem. Geef bij je bestelling je voorkeur voor kleur aan & er wordt rekening mee gehouden.
- IK HEB ZELF GEEN GESCHIKTE FOTO, MAAR WIL WEL GRAAG EEN WERK KADO GEVEN. IS DAT OOK MOGELIJK? -
Ja. Kijk eens in onze shop voor mooie kunstwerken in diverse kleuren en formaten!
- HOE VOEG IK TEKST TOE AAN HET KUNSTWERK? -
Vul op het bestelformulier bij ‘toevoeging tekst’ je tekst in & wij zorgen ervoor dat deze wordt verwerkt. Houd het kort en krachtig tot maximaal 20 karakters.